Bra kväll!

 
Haft en jättemysig kväll i Göteborg tillsammans med Nico. Restaurangen vi planerade att käka på var stängd av någon anledning, så vi hamnade till slut på S.P.I.C.E, en annan Thairestaurang. Jag är ett big fan av thaimat så jag var mer än nöjd! 
 
Efter att ha käkat lite god mat begav vi oss mot bion, skulle se Berättelsen om Pi i 3D. Helt okej, levde väl inte riktigt upp till mina förhoppningar, däremot en film med väldigt fina tagningar och ja, bra gjord helt enkelt. Perfekt sätt att avsluta veckan på iallafall, väldigt sällan jag är ute på så här "stora" äventyr, hehe. ;) 
 
Clirren med Sessan och Nadja gick också väldigt bra, så kul att se hur Nadja tar åt sig mina tips och förbättras för varje gång. Kan nog bli ett farligt ekipage om något år! Ska åka med dem till Kungsbacka nästa helg med, tycker det är roligt att kunna hjälpa till. :) 
 
Vill även nämna att jag tycker det är jätteroligt att jag fick så bra och läsvärd respons på mitt åsiktsinlägg tidigare idag, det är verkligen det roliga med bloggningen! Att kunna delge sina idéer och tankar, få andra att kanske se saker och ting på ett annat sätt och på samma gång själv få ta del av synen på det fast ur andra vinklar. Det är verkligen peppande, och jag ska försöka bli lika bra på att ge respons på era inlägg, för jag läser de flesta av era bloggar. :D 
 
Nu ska jag nana, skola imorgon och det gäller att vara pigg och frääääsch. Natti! 
 
(Just det, Nico tyckte det var väldigt kul att jag skrivit att "detta är min onsdag"  i mitt morgoninlägg idag, när jag såklart menade söndag... Ursäkt på det? Det var väldigt tidigt på morgonen...) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0