Sunday

 
Tjo!
Är det någon som vill ha en liten, fluffig, söt men otroligt jobbig katt så är det bara att hojta. Kattfan rev på min dörr heeeela natten i stort sett, vet inte hur många timmar jag låg och förbannade mig över henne. Grejen är den att det inte heller hjälper att släppa in henne, då är hon mysig en stund och sen bryter helvetet löst. River ner grejer, leker med sladdar osv. 
 
Idag ska jag rida tre hästar faktiskt, var ett tag sedan jag hade det tempot. Var nog senast i somras när jag höll både Pompe, Sessan och Hampus i tävlingskondis i åtminstone 4-5 månader. Hehe. Idag ska jag rida Pompe, hoppa Curre och rida Hampus. Ska även hoppa hampus på måndag och sedan ha med honom på träningen på onsdag. Då i första gruppen, så har jag Pompe i andra. Hampus rids för försäljning, ska ha ett litet möte med Pierre imorgon där vi ska diskutera lite olika saker. Roligt, roligt! 
 
Är ju även fotbollsträning idag, så det är fullrulle! Fast det gillar jag, hatar känslan av att inte ha något att göra. ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0