Söndag as usual

 
Idag är ännu en dag full med saker att göra, shit, söndagar borde ha två-tre timmar extra på dygnet... 
 
Ska nu på morgonen rida Pompe, hålle lektion för Nadja och Sofia samt kanske hoppa Curre. Full rulle som vanligt, tur att det är roligt! :D Rider nog upp Pompe samtidigt som tjejerna så får han komma upp med de andra hästarna plus att jag tjänar in lite tid på det. 
 
Ska vara hemma senast 13:30, för en timma senare är det fotbollsträning. Supertagg på det, ska testa min nya skor! :D Efter träningen är det också ett möte, och sedan ska jag på kalas till mormor. Hade behövt plugga, men det blir inget med det. Himla tråkigt... ;) 
 
Sorry för att jag varit så off denna helgen, men ni om några bör ju veta att jag har fullspäckade helger. Brukar ju försöka träffa lite kompisar och sånt utöver det vanliga, så då blir det inte mycket tid till att sätta sig och blogga. :/
 
Pussssss! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0