Ny vecka

 
Yes, here we go! Sista veckan innan februarilov, gött äre! Rätt okej vecka dessutom, ska åka skidor med hela skolan i Isaberg på onsdag, så det är bara tre riktiga skoldagar kvar tills lov. :D 
 
Gick super för alla tjejerna igår, skitkul. Sedan skuttade jag lite med Curre, som även han skötte sig. Börjat hitta lite knappar, så om någon månad ska han nog ha lugnat ner sig lite i hoppningen. Ska hjälpa Linn att hoppa honom någon gång i veckan eftersom han är så pass outbildad i just hoppningen, och det är svårt för Linn att få det på rätt köl direkt. Jättekul tycker jag, så himla fin ponny det där! 
 
Idag ska mamma och jag hjälpas åt att fixa stallet - Pompay vilar. Har massa plugg att ta tag i så då blir det som det blir. Två inlämningar ska vara inlämnade på onsdag, och så har jag matteprov på torsdag. Går nog bra :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0