:)

 
Hej på er! 
 
Idag har jag och mamma vart på lite äventyr längre ner i landet. Ända nere i Malmö faktiskt! Vad vi gjorde där håller jag lite på faktiskt, men satan vad jag är förhoppningsfull. Ska dit på lördag igen ;) 
 
Pompay reds inte idag, jag och mamma kom hem vid 18:30 så det var liksom ingen mening. Dessutom var vilan planerad! ;) Har inte så mycket mer att säga faktiskt, riktigt tråkig är jag idag. Måste plugga, och sedan sovaaaaa. 
 
Vi hörs imorgon, hinner dock inte göra någta tidsinställda ikväll. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linn N

När får vi veta du gjorde i Malmö då? :) Vi väntar med spänning. ;)

Svar: Så fort jag vet hur de blir ;)
Fanny Kargede

2013-02-17 @ 21:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0