Drunknar snart

 
Nu har jag pluggat så jäkla mycket, att jag inte orkar göra mer även om jag egentligen borde. Höhö. 
 
Idag red jag ut i skogen, hittade helt orörda grusvägar som hade ett bra lager snö på sig. Perfekt med lite galopp och intervallträning. Ska egentligen inte köra på så hårt nu när tävlingarna dragit igång, bara underhålla det arbete jag gjort under vintern. Får inte bli för mycket för griskillen vettni, han behöver motivation! 
 
Nästa tävling är förövrigt i Grevagården nästa helg, är anmäld LA och LA+ och det känns bra. Pompe trivs ju på Greva så det bli superbra det här. :) 
 
Annars händer väl inte så mycket! Hoppträning med Hampus och Pompe imorgon, annars lugnt. Är fortfarande rätt depp att det inte blev något med den där storhästen, men jag letar vidare och kan ju under tiden njuta fullt ut med Pompay. Fick ju en grym start i söndags! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0