Sunday

 
Hej! Kan ju lugnt säga att starten på mitt sista jullov var grymt! 
 
Började med att rida en rolig långritt tillsammans med Linn och Curre. Vi travade och skrittade mest, men testade även lite galopp och Lillen bockade inte en enda gång! Duktig häst ;) På kvällen blev det utgång i Göteborg och jag hade sjukt roligt! Haha ;) Så ja, bloggandet blev lite lidande igår, fick väldigt lite sömn så sov mest hela dagen. Var även och bakade pepparkakor med mina småkusiner! 
 
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på! Har kanske fotbollsträning, mina kusiner från Frankrike har kommit med så skall säkert hänga med dem. Lillen ska såklart ridas! Blir ett trimmarpass i paddocken, kanske den övningen jag körde förra veckan. 
 
Nu när det är lov kanske ni tycker att uppdateringen borde vara det dubbla, men faktum är att jag alltid fullbokar mina dagar in i det sista när jag är ledig, så det brukar sluta med att jag inte har så mycket tid trots allt. ;) Men det är så jag vill leva, inte en timma får gå till spillo om det inte är planerat att den skall göra det, hajar ni vilket planeringsfreak jag är då? :P 
 
Vi hörs kanske senare, vi märker om jag har något vettigt att skriva eller inte ;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0