Måndag!

 
Usch vilken seg måndag! Sov dåligt i natt så har varit jättetrött hela dagen, men nu sitter jag i alla fall i soffan med en Marabou Digestive så ja, nu är jag ganska nöjd! ;) 
 
Har börjat kika på praktikplatser, bland annat de som ni tipsade om! Har kommit fram till att jag skall kolla med Lotta om inte det finns en yttepytte möjlighet att jag kan få ta med Lillen, hon har ju fullt stall annars. Kan jag inte det, får jag stryka den idén helt. Synd, trivdes så himla himla bra hos Lotta, får nog ingen sådan praktikplats igen!
 
Plan B är att ha praktiken relativt nära hem. Div 1 kommer att gå samtidigt som jag är på praktik, och jag vill helst inte missa en omgång, så då är det skönt om jag är nära hemma och kan tävla på helgen. I så fall är mina funderingar Svante eller Alexandra Eriksson i Kba. Men vi får se lite, har ju inte sökt något ännu. :) 
 
Så här ser veckans planering ut so far, kommer att anpassa passen mycket efter väder. 
 
Måndag: Uteritt (klättring) 
Tisdag: Trimma i hagen, alternativt uteritt igen. 
Onsdag: Hopp/markarbetesträning 
Torsdag: Skrittas (Jobbar sent) 
Fredag: Vila 
Lördag: Snöridning i hagen 
Söndag: Uteritt 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0