Glööckler skydd!

 
På tävling är ju Veredus de givna skydden! Jag har ett helt set med framskydd, strykkappor och ett par boots från Veredus, och de är som bekant hur grymma som helst! 
 
Däremot har jag hittat ett par skydd som jag utséendemässigt tycker om, inte lika mycket som veredus, men nästan! Vet inte hur deras passform är, men jesus, de är snygga! Har för närvarande ett par diskreta svarta Glengordon skydd till vardags, men, ett set till hade väl inte skadat? Kan ju ha ett par för uteritt och ett par för ridbane-ridning? Hade även behövt mer ludd-skydd, det är så fint! Och det är de jag använder mest nästan, speciellt när jag rider dressyr haha! 
 
Nä, ett par för uteritt, ett par för vardags-ridbane-ridning, ett par för hoppträning och ett par för tävling. Perfekt! Jätteekonomiskt dessutom... hehe. 
 
Hur snygga är dem inte? Så jäkla flashiga! De kommer från det hyfsat nya märket (i alla fall i Sverige) Glööckler. 
 
Snygga lindor med, dock ser själva fleecet rätt kasst ut... 
 
Finns att köpa HÄR 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0