Vilka outfits ska jag ha imorgon?

 
Det är på flera vis bra att ha mycket att välja på, men ibland är det inte så himla kul. Som imorgon tillexempel! Startar 2 klasser, alltså ska 2 set väljas ut! Har en aning om vilka jag ska ta, men tänkte att ni kan ju faktiskt få vara med och påverka också! 
 
Kommentera vilken outfit ni tycker Lillen ska ha imorgon! :) 
 
1. 
 
2.
 
3.
 
4.
 
5. 
(Detta setet kom jag på att jag hade när jag skulle till Munka! Mitt superfina blåa schabrak. Det har samma mörkblåa färg på passpoalen som luvan, så det är riktigt fint ihop!) 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annie Berggren

1 och 2 :D

2013-08-16 @ 16:19:22
URL: http://annieberggrens.blogg.se
Postat av: Stina

3&4! :)

2013-08-16 @ 20:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0