Tisdag

 
Hello! 
Idag kommer min dag se ut ungefär som den gjorde igår. Rida, jobba och sova. Haha! 
 
Ska bort till Lillen och ta en lugn uteritt. Igår skrittades han på hacket barbacka. Skulle egentligen gett honom vila denna veckan men eftersom vi faktiskt ska starta en dressyr clirre på Torsdag så ger jag honom två lugna dagar, och sedan så får han vila helt och hållet lördag och söndag. 
 
Eftersom jag inte har någon dressyrsadel till Lillen (än) så ska jag få låna en utav Madde. Ska se om vi hittar någon som passar hyffsat iallafall. Eftersom det bara är för en gång så behöver den inte ligga helt perfekt, men man vill ju inte hindra honom från att röra sig obehindrat heller. ;) Blir det som jag vill så rider jag ut med en dressyrsadel idag isåfall, så att jag får lite inridingstid iallafall. 
 
Här kommer veckans planering: 
Mån: Skritt
Tis: Uteritt
Ons: Trimma/ träna program
Tor: Programridning 
Fre: Uteritt 
Lör: Vila
Sön: Vila 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0