Resultat Munka-Ljungby dag 2

 
| 110cm | A:0/A:0 | 4 fel fas 2 | 
Kommer inte ihåg så jättejättemycket från denna rundan, mer än att den var jämn och fin. Och även om jag är nära på att göra samma misstag som föregående dag, så räddar Lillen upp det fint! Syns att han verkligen att han försöker! Sedan att jag tabbar mig och bromsar genom omhoppningssvängen kan ju inte han hjälpa! Hade jag bara tryckt på lite mer i svängen, och inte precis innan hindret, så hade vi inte hoppat rakt igenom översta bommen, haha. Att hålla galoppen i svängar är ofta lösningen på många problem. Att kunna rida i ett framåtläge till alla hinder i balans, det är lösningen på alla problem. Men vi är nog där snart! Är precis som dagen innan väldigt nöjd med att vi samlar oss snabbt efter petet och avslutar balanserat och fint. :) 
 
Denna dagen klättrade mamma upp i filmtornet, och även om det är Iphone filmat så blev det riktigt bra! Tänk om Jullan vart med och filmat med systemkameran... 
 
Återigen, kolla i HD! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0