Måndag!

 
Hallå! Nu är jag tillbaka igen ;) 
 
Passade på att vila lite själv, hehe, men tanken är att återgå till det normala med början idag! 
 
Lillen vilade somsagt hela helgen, och jag red först idag! Tog en lugn uteritt tillsammans med Madde, skritt och trav i ca 40minuter. Lillen är för rolig ibland, trots att han är valack, så har han ett överflöd av attityd. Maddes sto Vannie gick och märrade sig lite. Inget märkvärdigt eller så, utan strök bak öronen åt honom och slängde lite med huvudet. På mindre än en sekund så hade Lillen vänt helt om och sparkat åt henne! Han träffade såklart inte, men fasiken vad förbannad han blev... ;) Om man säger såhär, man märker när Lillen inte tycker om någon, för så brukar han inte reagera. 
 
Blir ingen Uffe-träning på onsdag, har en seriepremiär med fotbollen då, så det blev att välja. Ridningen går vanligtvis framför fotbollen, men jag känner inte att jag behöver hoppträningen SÅ mycket inför Lördag. Ska gå upp och hoppa honom lite själv någon dag i stället. Ändrade mina anmälningar för helgen också. Skiter i att debutera 120 klassen, och hoppar istället 105cm och 115cm. Mamma ska inte med, utan pappa kör, och skulle nog behöva ha med mammi trots att jag vet att jag klarar det själv. Men ni vet hur det är! Känner inget behov utav att stressa uppåt i klasserna heller, världen går inte under för att jag startar 115 en gång till innan jag tar steget upp liksom ;) 
 
Här har ni veckans planering!
 
Måndag: Ut 
Tisdag: Rida till travbanan, galoppera av honom lite. 
Onsdag: Markarbete i ridhuset 
Torsdag: Hoppa i ridhuset 
Fredag: Ut+trimma 
Lördag: Tävla 
Söndag: Ut 
 
Bildrepris, men satan vad fin han är! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0