Lite halvkasst

 
Updaten här är väl inte riktigt som jag önskar, eller som det varit. Blir en del mobilbloggning och mobilbilder, men det är inte mycket jag kan göra. Fotbollen, Lillen och skolan tar sin tid, och där ligger prioriteten. Uppdaterar dagligen, men det blir inte som innan, utan nu kanske det bara hamnar kring 1-2 inlägg per dag - tyvärr! :( 
 
Matchen idag gick helt okej! Spelade med U19 laget, och vi vann med 5-0 så det var ju nice! Imorgon är jag ledig, men drar inte ner på tempot för det. Ska försöka traggla lite matte på morgonen innan jag sticker iväg till Trend och jobbar där några timmar med inventering. På em. skall Lillen ridas, och sedan ska jag hoppträna Linns fina ponny Curre på kvällen. Roligt roligt! 
 
Curre är en ganska orutinerad kille när det kommer till hoppning! Ska bli kul att se vad Ulf tycker om honom, om han tycker samma som jag - att det är en kanonponny! :) 
 
Nu ska jag sova, haha, natti! 
 

Klipp från när jag hoppade Curre lite i vintras :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0