Helt hopplös

 
Vem då? Undrar väl ni. JAG 
 
Hovis skulle komma nu vid 09:30. Ställde klockan på 08:30 igår kväll, för att vara säker på att komma upp. Tror ni jag vaknade? Nej. 
 
Har ju sovit utan klocka nu denna veckan, vaknar automatiskt vid 10 och gå upp då. Antagligen har jag inte hört mobillarmet (såg att jag hade ljudet väldigt lågt), eller så har jag stängt av det. För vakna, det gjorde jag iallafall inte försen några minuter efter 10. Stackars Sara väntade på mig ett bra tag i stallet, en halvtimma blir långt när man väntar. Och Lillen får inga nya skor idag, :( Klant arsel är jag! 
 
Nu är det skärpning som gäller framöver! Hur ska det annars gå när jag börjar skolan och ska upp 06:00 varje dag... 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0