Burr!

 
Men fyfan vilket väder :( Vad hände med sommaren? Ska inte klaga, vi har haft grymt väder hela sommaren! But still, för mig är sommaren slut först i slutet på september... 
 
Fick planera om min ridning idag, och istället för lite galoppträning på banan, så blev det uteritt plus lite trim. Red bort mot travbanan, som planerat, men vågade inte rida längre när det började åska. Vände hem och red en kort stund i hagen. Massa massa övergångar från skritt till trav, och halt. Han var lite väl gangster när jag red ut nämligen. Han verkade tycka att han kunde göra precis som han ville och gick och svajade på femitelva spår kändes det som. Tog ner honom lite på jorden, och i slutet var han riktigt fin. :) Så det blev ett bra pass trots allt! 
 
Det är så lätt att glömma av att Lillen "bara" är sju, men han är lite efter alla andra 7 åringar. Och att jag haft honom i drygt 3 månader och redan hunnit göra en massa grejer också helt sjukt. Lätt att glömma, och väldigt lätt att ha för höga förväntningar och krav! 
 
Next up: Fotbollsträning! Ber till vädergudarna att chilla lite med regnet och åskan... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0