Äntligeeeeen

 
Börjar kunna äta annat än yoghurt och och gröt nu! *Feeling wonderful*. 
 
Ni anar inte hur depp jag varit nu nr jag inte kunnat käka mina frukostar ordentligt. Blir helt handlingsförlamad typ. ;) Men nu kan jag käka macka om jag äter med bestick och skär dem i små små bitar, så det är ju rätt nice. ;) 
 
Idag händer inte så mycket mer än att jag och Lillen ska ta oss en sväng till travbanan och galoppera lite, och ikväll har jag fotbollsträning. Känner mig ganska lugn trots att skolan börjar nästa torsdag. Lovat har, som vanligt, gått ruskigt fort, men jag känner mig ganska taggad att köra igång sista året. Vill bara bli klar nu... 
 
Hörs sen ;) 
 
110 cm ;) 
 

Kommentarer
Postat av: Li

Vilken fin häst du har!

2013-08-13 @ 13:02:02
URL: http://linester.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0