Universeum!

 
Hejsan svejsan, idag har jag varit på Universeum, haha. Var där med min lilla kusin Leon som fyllde sju i fredags, och min present till honom var en dag på universeum. Hade iallafall jättemysigt! 
 
Pompay hade sin sista biolight dag idag. Skrittade på honom igår som ni säkert lade märke till, men idag vilade han. Imorgon kör vi igång som vanligt, och på onsdag är det hoppträning!
 
Längtar SÅHÄR mycket till Ljungby just nu, gaaah! Har dock lite problem med val av schabrak att ta med, tycker att alla mina är fula. Någon behöver göra av med litegranna så att man kan köpa nytt på GHS... 
 
Är för övrigt riktigt omotiverad att blogga just nu, men ni får försöka tåla det ett tag till, hittar nog lite motivation snart. :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0