Sista dagen!

 
Hello! 
Sitter just nu och pausar lite mellan ridpassen. Gött! Lotta åkte till Irland för 2 timmar sedan, så jag har kunnat välja lite bland hästarna. Kul att hon litar på mig så pass mycket att hon släpper mig helt själv med hästarna, de är så himlahimla fina, men otroligt skarpa. Valde att sitta på de tre jag ridit mest, Melka, Dumle och Fabio. Ni som följt på Insta vet vilka det är. 
 
Red Fabio nu innan lunch, han skötte sig. Lite spänd i och med all blåst - blåser som f*n här i Skåne! Det är ju så jäkla öppet landskap, kommer efter dessa praktikveckorna tycka att blåsten hemma är en piss i havet. Skönt på ett sätt ;) 
 
Nä, nu ska jag dra mig ut, mamma skulle komma och kika lite innan vi drar hem, så förhoppningsvis får ni lite bilder, kanske film med. Vi får se helt enkelt! 
 
Adios! 

Kommentarer
Postat av: Lina

Fin hemsida! Och vilken vacker häst du har. Lycka till med träning m.m. /Lina

2013-04-22 @ 12:30:47
URL: http://www.xn--ridstvlar-47a.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0