Massa på G!

 
Hello!
 
Har äntligen igång datorn! Hatar att mobilblogga, tar sådan tid och inläggen får inte samma flow även om det egentligen inte skiljer sig jättemycket från att skriva från datorn. Anyhow så har de senaste dagarna varit ganska intensvia, de stunder jag inte haft något för mig, har varit efter 23:00 på kvällarna och då är det däckmode för min del om jag ska palla med dagen efter.
 
Har hänt lite sedan jag senast skrev, haha, igår alltså. Till exempel så ska jag inte ha eggbettet på S imorgon. Som ni vet var jag jättetagg på att pröva det på tävling, eftersom hon har gått så bra på det de senaste. Men nä, idag var hon superpigg och då känner jag inte för att pröva imorgon. Bättre att få BRA rundor och ta det lite lunch med betten tills hon verkligen lugnat ner sig några snäpp till. För det blir farligt om hon blir sådär stark som hon var i början, och jag vill inte utsätta varken mig eller hästen för några onödiga grejer. Nä, monsterbettet blir det imorgon, dock är målet (som alltid) att inte behöva ta mer i munnen än vad man behöver. Minimum!
 
Skulle även provhoppa "N" idag, men tyvärr var hon inte 100% så vi fick strunta i det idag. Synd! :/
 
OCH för att inte glömma en liten detalj så ska jag ev. starta Hampus på DM med. Det är inte 100% spikat ännu då jag först vill känna på honom ett hoppass och känns det då på någon punkt inte bra så stryker vi det. Men jag hoppas på det bästa och han ser fräsch ut nu! Så isåfall har jag tre ponnyer på DM, haha, jag som tyckte det var så skönt att bara ha med en. Men jag klagar verkligen inte, att få chans att starta tre fina ponnyer som man inte ens äger själv är en chans få förunnat. Faktiskt! Och jag lär mig så himlahimla mycket och har utvecklats OERHÖRT mycket bara under sommaren just för att jag fått träna tre helt olika individer.
 
Nu ska jag plugga, perfekt att plugga kvällar innan tävlingar då man ändå inte kan göra något annat än att kolla TV och chilla. Så nu sätter jag på lite go musik och börjar på en go labbrapport. Ha deee :D
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elsa ♥

Fin blogg! :]

2012-09-02 @ 16:09:22
URL: http://stjernkvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du vet att du endast får räkna en av C-ponnyerna på DMet va? Och att du ska välja vilken innan.
Du får starta både i klassen men i DMet får du bara räkna en av dem då räknas som final och man bara får ställa upp med en i final.
Men stort lycka till och hoppas de går bra för dig! :)

2012-09-02 @ 21:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0