Sessan!

 
Antar att ni kan ha blivit lite vilsna igår när jag först sa att Sessan är såld, men att jag fortfarande har ett finger med i spelet? :) 
 
Sessan står nämligen kvar på exakt samma ställe som hon gjort sedan i Februari när hon först kom, i Bollebygd alltså. En liten tjej i stallet köpte henne, vilket såklart ledde till blandade känslor. Nu är det lugnt, men hade bundit starkare band till Sessan än vad jag trodde att jag hade gjort. Anyhow, jag ska iallafall rida Sessan en gång i veckan är det tänkt, för att hålla vidareutbildningen på henne på rätt köl och för att kunna avlasta lite. Sedan ska vi sätta oss ned och planera lite för framtiden, och innan vi gjort det är det svårt att veta exakt vad som ska ske, men tanken är även att jag ska tävla henne, så att hon får fortsätta utvecklas i de högre klasserna där hon hör hemma. :) 
 
Väldigt förkortad verision, men eftersom jag inte vet till 100% vad som gäller så är det bättre att säga för lite än för mycket. :) 
 
Här har ni iallafall en film från vår sista runda innan hon såldes! LA+5 i Alingsås, slutade som femma. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0