Noll motivation


Sitter på bussen på G mot skolan. Redan börjat räkna ner dagarna till vinterlovet, ca 29 dagar. Då har jag räknat bort helger, studiedagar och dagar då jag vet att jag ska vara ledig. 29 rena skoldagar ska jag väl klara mig igenom :)

Tappat så himla mycket motivation i skolan. Det är TUFFT och jag son egentligen har väldigt lätt för skolan får kämpa mer än vanligt. Fast det var ju ganska väntat, dock levererar skolan en riktigt pissdålig lärare i ett av de viktigare ämnena inom naturvetenskaps spåret, så kan säga att jag är rätt körd där...

Jaja, 29 dagar to go!


Kommentarer
Postat av: amanda

känner också att skolan är kämpig just nu.. Veckan innan lovet plus denna veckan är nog de kämpigaste veckorna jag varit med om. Jag har ett prov och fyra inlämningar plus andra läxor, yay samhällsprogramet...

2012-11-05 @ 10:32:19
URL: http://amandahed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0