Ni kan ALDRIG gissa vart jag är nu! :D

 
Tja! Sitter just nu på Landvetter flygplats, i ett kontor och dricker varm choklad. Och vet ni? Jag ska alldeles strax få uppleva hur det går till när hästar lastas på flyg! Hur ball!?
 
Ska få se stallarna, hästarna och massa annat. Sedan vet jag inte om vi följer med ut på plattan när de lyfts in i planet, men ska iallafall få se hur de står uppstallade i flyget. Det är galoppörer som skall skickas till Dubai. Så häftigt! :D Det är tack vare världens bästa moster som jag får chansen att uppleva detta. Jag vet att jag kommer få massa nya intryck och det ska bli så intressant.
 
Hästarna ska lastas på kl 21:00. Och jag kommer självklart dokumentera allt som går att dokumentera, både med film och bilder. Delat såklart med mig utav detta imorgon.
 
Hej så länge!
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tufft! :)

2012-11-29 @ 21:36:39
URL: http://vinna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0