Hoppträning!

 
Onsdagar är på något sätt både min hatdag, och en av mina favoritdagar. Delvis för att det är en sorts markering att det gått mer än halva veckan, och att det är närmre helg än måndag morgon. (Fredag eftermiddag = helg).
 
Mest är det nog för att det är dagen då vi har våra träningar för Ulf, så jäkla roligt och lärorikt. Det kan vara ganska lättsamma lektioner ibland, men man kommer ändå hem med en liten tankeställare. Jag är iallafall alltid glad efter träningarna, ibland lite konfundersam beroende på resultat, men alltid glad och nöjd på något vis. 
 
Idag tränar jag bara Pompe! Nice ska jag ta ut på en sväng nu innan, så hon får ut och röra på sig. Nä, nu måste jag dra mig, vi hörs ikväll! :D 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0