Äntligen vet jag vad JAG vill

 
Det där med framtid, vad man ska jobba med och vad man skall utbilda sig till. Är inte det så jäkla svårt? 
 
Känns som att alla förväntar sig redan nu att man skall veta EXAKT var man vill bli. Jag menar, redan i 9an skulle man börja välja inriktning, allt baserat på vad man vill göra i framtiden. Jag har inte haft en aning, fram tills nu.
 
Innan var jag inne på att ha ett jobb där jag tjänade så pass bra att jag kunde ha hästarna som hobby. Jag har däremot insett att jag inte bara vill ha hästarna som hobby, utan som arbete. Det är en jäkla tuff bransch som det är svårt att hävda sig i, men med talang och viljestyrka så vet jag att det går. Jag vill helst ha ett in/tillridinings stall samt försäljningsstall. Det är det som jag vill jobba med, känner ingen som helst dragningskraft åt något annat håll. 
 
Har en bra idé på G, och som jag sa så vet jag att det inte är omöjligt, inte någonstans. Vill man något tillräckligt mycket så är det ingenting som hindrar en för att göra det man vill. 
 
Har ni några framtida drömjobb eller planer på vad ni vill göra i framtiden? :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0