Abstinens

 
Seriöööööst! Vet ni vad jag upptäckte när jag var ute och red igår? Satt som vanligt och tänkte igenom allt och ingenting när det plötsligt slog mig att jag inte köpt en hästpryl sen Falsterbo. Inte en enda grej! 
 
Jag som annars är ganska inne på att köpa begagnat, byta till mig grejer osv, brukar göra det rätt ofta. Nu i höst har det inte varit en enda grej, möjligtvis något liniment eller så, men inga "onödiga" prylar. Har mest sålt av massa saker. 
 
Känner däremot nu innan Grevagården att det varit himla nice med något nytt och fräscht schabrak! Så om det är någon som är intresserad av byte eller har någon bloppis eller så, KOMMENTERA! 
 
Mina favoriter, i vått och torrt <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0