Vad tycker ni?

Förr när det var stilhoppning, körde jag alltid på vitt schabrak och vita skydd. Så "stilrent" som möjligt! Dock har jag ändrat min åsikt en hel del.

Nu mera tycker jag en stilren outfit innefattar skydd i samma färg som hästens ben och ett schabrak i en mörk färg och som inte är allt för häpnadsväckande. Tanken är att man skall framhäva ekipaget, och att ha scabrak med starka färger eller ovanliga mönster tycker jag kan bidra till att man kollar på det mer än på ekipaget.

Så sammanfattningsvis så ska jag köra på en ganska dov outfit på Söndag, brukar ioförsig inte överdriva speciellt mycket, men det blir inga huvor och förmodligen mitt marinblå JW sammets schabrak och veredusen. ;)

Vad tror ni om det? ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0