Svar

Är hon helt din? :) alltså är du hennes Ägare ? :D
ska du ha som henne o tävla osv alla högsta klasserna eller hade du bara tänkt utbilda sen sälja? :)

Nej Sessan ägs utav Catharina H som även äger Madkullens Welsh Cob stuteri! Samma stuteri som äger Pompay. Tanken är just nu att vi ska tävla och ha roligt, sedan hur långt vi kommer märker vi med tiden. Ingen press, utan vi låter henne ta klasserna som de kommer och verkligen ge henne tid. Skynda långsamt med andra ord. Efter det är tanken att hon ska ridas utav de mindre barnen hos Catharina, när det blir eller om det nu blir vet jag inte. :) Från första början skulle hon ju säljas, men hon visade sig vara riktigt bra!



Kommentarer
Postat av: Maja

Enteligen hittade jag min sessan!!! :') Har letat nästan 1 år efter henne nu!
Hon var min gamla medryttarponny, fast hon var som min egen, fick aldrig reda på vart hon såldes! 😢😢😭

Svar: okej okej! Tyvärr har jag inte kvar henne utan hon såldes för ca ett år sedan :)
Fanny Kargede

2013-11-03 @ 23:39:27
Postat av: Moa

Vänta hon sa till Sandra att hon aldrig skulle sälja hon och sen så tänkte hon sälja henne ändå!!

Svar: Från början var det inte meningen att hon skulle säljas heller, men vissa saker förändras.
Fanny Kargede

2013-11-04 @ 07:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0