Resultat - Hampus

LC - 80cm | bed. A:0/A:0 | Vinst!

Har efter första tävlingen börjat hitta honom mer och mer. Var på honom över varenda hinder och då hoppar han ju såklart därefter. Överlägset snabbast i omhoppningen, haha, kände mig som en liten b-ponnyryttare men vafan! På sista hindret vet jag inte hur han lyckades kravla sig över, jaja, det funkar väl när man hoppar minihöjder, blir ju jobbigare sedan när vi kommer upp oss lite, hehe ;)


LB - 90cm | bed. A:0/A:0| 4 fel fas 1


ÅH! Sådan jäkla go känsla fick jag genom hela banan. Hoppar allting plättlätt, kombinationen var inga som helst problem och ja, allt flöt på bra. Hittade inte avståndet till sista linjen, red på istället för att plocka tillbaka, vilket i denna situationen var ett dumt val även om han hoppar bättre när man trycker iväg honom lite. Hamnade lite på mellis som jag kallar det, hade jag drivt på mer hade han hoppat, hade jag hållt ihop hade han hoppat, men vad gör jag? Inget av det, haha ;) Ändå fruktansvärt nöjd, andra tävlingen och det känns som att vi börjar hitta varandra mer och mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0