Hej

Gillar min otroligt fantasifyllda rubrik

Faktum är det att jag la bloggningen lite åt sidan igår. Tränade fotboll på Borås arena med klassen i ösregn, väntade på skjuts i 1 timma i ösregn och ja, frös en del när jag kom hem. Red iallafall ut båda ponnyerna i det oerhört fina vädret :)

Vet att ett flertal frågat vem ponnyn jag la ut hoppbilder på häromdagen. Även fått lite frågor om varför jag rider honom. Kanske skriver ihop ett litet inlägg om det ikväll ;)

Nu är det fysik utan lärare som gäller. Får så mycket gjort ...


Kommentarer
Postat av: Carolina - Beridare på stall Assla

Gick det bra att spela i regnet då? :o

2012-05-11 @ 09:57:09
URL: http://asslatjejerna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0