Deppar lite

Hello, har en sådan där deppdag idag. Är allmänt sur och arg på allting och ja, ni vet säkert...

Hur som helst sov jag länge idag, mådde inte så bra när jag kom hem i morse så jag somnade och sov fram till 12:00. Igår red jag förövrigt och badade med båda ponnyerna! Båda två tyckte att det var riktigt roligt! Travade fram och tillbaka några gånger med Sessan i halvmeter högt vatten, och jädrar vad nära jag var på att flyga av! Haha!

Idag ska Sessan få gå lite upphöjda travbommar i paddocken, detta för att hon ska komma under sig mer med bakbenen. Hampus skrittar jag nog en sväng på, gäller att han har lite energi imorgon. ;)

Står lite stilla med bloggningen just nu, men ska nog ta med kameran bort och klicka lite goa sommarbilder, så ni får något kul att kolla på åtminstone!

Grisen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0