Dagen!

Hello, sovmorgon till 11:00 idag igen, livet flyter!

I vilket fall ligger jag just nu i min oerhört sköna säng med matteboken och datorn i knät. Sådär halvbra kombination men det funkar, oftast. Pluggar hela matteboken, nationella på Tisdag och har lite press. Även fast det är väldigt lätt matte så har jag glömt av alla kapitel förutom det vi gjorde senast. ;)

Vad gäller idag då? Elin ska rida Sessan, blir nog en liten genomkörare i paddocken om den är okej. Solen skiner så förhoppningsvis är den torr. Efter det ska jag putsa och fixa alla Sessans grejer. Vi kör på HV polo setet imorgon tror jag, hon va riktigt fin i det i Lilla Edet! Vid 17:30 tiden rider jag upp till holmen med Hampus, för då är det hoppträning.

Har inte hoppat eller rört en bom med honom sedan clirren förra tisdagen, såklart på både gott och ont. Har lärt känna honom i lite lugn och ro utan att börja kräva för mycket. Haft några pass i ridhuset men framförallt ute i skogen. Det blir nog bra, en ärlig ponny så länge man rider och han hoppar ruskigt bra!

Vi hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0