Welsponny och cob Mästerskap!

Fick en kommentar ang. 2012s Welshponny och cob mästerskap!

Blev jätteglad när jag fick reda på att det fanns ett sådant, har alltid vart lite småavis på new forestarna och deras mästerskap! Det går i LA hoppning, regionalt och det börjar den 28 juni och håller på fram tills den 1 juli.

TYVÄRR kommer jag inte kunna delta i år. Åker utomlands och kommer hem den 27e juni, känns lite småtaskigt att dra på meeting direkt. Dessutom går mästerskapet i Vingåker, och det ligger 35 mil och 4,5h härifrån. :/ Kanske går hoppningen en viss dag, och det kanske är på helgen. Det är dock väldigt ovärt att åka så långt, och sedan åka hem samma dag. Nä, detta får vi satsa på nästa år :)


Kommentarer
Postat av: Alina

SERIÖST DU MÅSTE DIT! AVBOKA RESAN! JAG BOR TYP 1 MIL DÄRIFRÅN! Dock bytte jag klubb från vingåker till katrineholms ryttarförening den 12/2 :D MEN DU MÅSTE DIT!

2012-03-16 @ 21:45:24
URL: http://alinafrolund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0