Veckoplanering?

Helt glömt av att dra veckoplaneringen, vart så mycket fram och tillbaka med saker och ting så det inlägget glömdes helt enkelt av ^^

Måndag: Red i PD med båda. Lite tempoväxlingar samt "hoppning" (50cm) på volt med Pompay. Sessan hoppade jag två räcken med, ett lågt och ett högre. Målet var att hålla samma takt och tempo hela vägen. Det gick inget vidare ;) Red även ut henne en sväng med Madde efteråt.

Tisdag: Pompay vilade. Sessan gick i skogen. Jobbade lite med tempoväxlingar och skänkelvikningar.

Onsdag: P: Klättring. S: Hoppträning

Torsdag: P: Längre runda i skogen. S: Elin rider

Fredag: P: Markarbete i PD. S: Vila.

Lördag: P: Rida ut/Klättra. S: Clearround 80cm & 90cm

Söndag: P: Vila S: Skritta

Som ni säkert ser så går Pompe på lite halvfart just nu. Han har gått ganska rejält nu i 3-4 veckor så en snabb nervarvning gör honom bara gott. Med varken hoppträning i veckan eller tävling i helgen så gör det inget om han chillar ;)

Pompay ger mig den "glada" blicken ;)

Kommentarer
Postat av: Evelina G

Sv sv: Så lite så :) Absolut, dock tror jag det är någon form av "högerklicksskydd" på min blogg, kanske går det att lura den, jag är inte så haj på sådant där. Lyckas inte hitta att man kan välja bort det heller :P Annars kan jag maila någon/några istället :)

2012-03-28 @ 21:48:09
URL: http://evvve.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0