Utvilad!

Sorry för dålig update igår!
Kom hem vid sju och käkade middag med mamma och jullan runt åtta. Julia pluggade på datorn så var tvungen att vänta, passade då på att lägga mig i sängen och smsa lite och bara chilla. Det slutade med att jag somnade, utan att ha borstat tänderna och med kläderna på. Idag är jag ju iallafall inte så trött!

Sitter just nu på BFK och väntar på att dagen skall dra igång, idag är det markarbete som gäller! Hoppas på att få Tarzan, hästen jag hade förra veckan. Stor som ett as men väldigt go att rida.

Pompay och Sessan gick kanonbra igår! Sessan red jag först ut tillsammans med Madde, och avslutade sedan passet i paddocken. Skrittade över en liten bomserie, målet var att hon avslappnat och i form skulle gå över. Sessan var kanonduktig och jag nöjde mig efter några gånger.

Hoppade även över ett litet räcke, som sedan låg på 90cm. Hon var verkligen jättefin!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Härlig bild!

2012-03-07 @ 20:08:47
URL: http://mistylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0