Svar på fråga

Har inte följt din blogg länge så jag undrar är Sessan lånad eller har ni köpt henne?

Sessan är varken lånad eller köpt, hon har jag för tillridnig åt Pompays ägare :) Det är så svårt att veta vad man skall svara när folk undrar om jag äger eller lånar Pompay eller Sessan, för jag gör varken det ena eller det andra

Jag brukar säga att jag har Pompay för att tävla, träna och ha riktigt kul! Antar att jag kommer kunna säga detsamma om Sessan :)

S kommer vara hos mig sålänge jag känner att jag orkar och hinner med det, sedan kanske hon blir såld under resans gång, eller så inträffar något annat. Vi kör så länge vi kan :)




Kommentarer
Postat av: Josephine

Tack för svaret! :) Hoppas allt går bra med er! Ni är verkligen fina :)

2012-03-04 @ 18:49:25
URL: http://dressyrkompis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0