R.I.P

Nu har det hänt igen. Dragkedjan är efter x antal lagningar samt bytningar sönder igen. Ytterst tragiskt då mina Pioneer vart riktigt sköna och snygga.

Nya stövlar står alltså på önskelistan! Kan tyvärr inte leva på mina Dyon chaps även om de är riktigt snygga. Eftersom plånkan inte direkt är sumofet så kan jag glömma allt vad De niro står för. Även om jag verkligen, VERKLIGEN hade kunnat köpa ett eller flera par direkt om jag bara haft lite fetare budget ^^

Ett annat märke som jag personligen tycker har snygga stövlar är Alex boots! Stövlarna landar på ca 2500:- vilket jag tycker är ett bra pris. Skall dock göra ett riktigt "stövel inlägg" med lite fler alternativ ^^

Rip :'(


Kommentarer
Postat av: Catrine

Rekommenderar varmt stövlarna från Alex Boors jag har! Kostade 1800 kr när jag köpte dom på Eurohorse i år :)

2012-03-21 @ 21:03:01
URL: http://catrinek.blogg.se/
Postat av: Sessan

Jag har ett par mountin horse ( stavning haha? ) som jag ska sälja tänkte jag.. Sjukt sköna och snygga! Om du är intresserad kan du väll skicka ett mejl :)?

2012-03-21 @ 21:28:27
Postat av: Sessan

Jag ska sälja mina mountin horse (stavning haha?) stövlar..

Sjukt sköna och snygga! Om du skulle vara intresserad kan du bara skicka ett mejl :)?

2012-03-21 @ 21:30:56
Postat av: Alina

rip.. Blev skit rädd först! Trodde det var POMPAY.. hjärtslag!

2012-03-22 @ 15:52:02
URL: http://alinafrolund.blogg.se/
Postat av: Julia - tävling på bloggen i samarbete med CF hästshop

Nämen.. Hoppas inte mina stövlar går sönder så också. :/

2012-03-22 @ 20:19:09
URL: http://ohjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0