Ridit


Sitter som vanligt på BFK och har precis tryckt i mig lite lunch. Idag red vi för en ny instruktör, Dennis! Tyckte om honom jättemycket, väldigt duktig och rolig att rida för. Fick bra tips som jag kan utnyttja och träna på hemma, tror att det kan vara sådant som kan få det att lätta lite för Sessan :)

Idag skall båda ponnyerna gå! Elin skall rida Sessan och jag Pompay. Tänkte rida ut dem, ska bli kul att se hur Elin hanterar Sessan när hon får sina ryck ;)

Här får ni en jäkla snygg bild från igår när jag trimmade Sotis lite i ridhuset, haha! Han var min favoritponny på ridskolan när jag var sådär 9-10 år ;)


Kommentarer
Postat av: Josephine

Haha! Det sur ut som om hästen ska gapa lite eller fixa till sitt ''läppstift'' :)

2012-03-20 @ 13:42:17
URL: http://dressyrkompis.blogg.se/
Postat av: Sandra

Pussa gärna på Rambo från mig, ägde han innan han flyttade till bork.. <3

2012-03-20 @ 22:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0