Resultat

Som ni säkert redan förstått så är jag inte direkt nöjd med dagen.

Pompay kändes inte framme, han bara sprang och var tjaffsig i munnen! Tog inte mina förhållningar och var allmänt hingstlat. Rev räcket två gånger på framhoppningen även om vi kom bra, ni hör ju själva! :/

Väl inne på banan stannade han på första hindret! Kom väl inte helt 100, men det tycker jag ändå han kan bjussa på, 1 m liksom... Det var inte så att jag lämnade honom åt hans öde även om jag absolut kunde ha gett bättre förutsättningar! Resten av banan helt okej, lat somsagt men vi gick runt utan fler fel.

Blir så frustrerad! Vill så himla mycket och så blir det pannkaka av alltihop och det är till 99,9% mitt fel. Varför sätter jag mig i dessa situationer? Varför sätter jag så höga krav? Orkar inte mer besvikelser, vill tävla och ha jävligt roligt. Nästa tävling har vi KUL. :) Skita i fjolliga ryttare på framridningen, skita i hur det ser ut och rida fult men grymt effektivt istället och våga misslyckas.

Becky var heller inte så nöjd med sina bilder, haha, skitdag helt enkelt! :D





Vi är snygga.

Team Bollebygd ;) Matilda blev förövrigt placerad i LBn, 3a! Greeaat att någon är ansikte utåt åt klubben iallafall ;)




Kommentarer
Postat av: Alina

Ja, ni är snygga!

2012-03-18 @ 19:39:00
URL: http://alinafrolund.blogg.se/
Postat av: Matilda

åh, tack vad glad jag blir!:) Jag tyckte det såg väldigt fint ut när du red :)

2012-03-19 @ 10:51:24
URL: http://ponnieryttaren.bloggplatsen.se
Postat av: Aurora

Fina bilder! :D

2012-03-22 @ 22:41:51
URL: http://aui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0