Nöjd tjej!

Båda ponnyerna fick varsitt rejält pass idag, sällan man hinner med att ge båda det! Brukar köra varannan dag ungefär ;)

Sessan red jag i paddocken på Bork. Hon var fin i skritten och släppte igenom bra i båda sidorna faktiskt. Traven och galoppen var desto sämre... Hon orkar inte riktigt gå kvar i form där utan böjer nacken och kör full rulle istället. Aningen besvärligt, men vi jobbar på det!

Pompay red jag ut tillsammans med Madde och Kolly. Vi red "trollskogrundan", den tar ca 40-60 min beroende på vilket tempo man rider och den går på i stort sett bara grusvägar. Både upp och ner! Pompay kändes fin och lyssnade förvånansvärt bra, inte så käftig!

Nu skall jag sova, är svintrött! So loong ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0