Mellanlandning

Ouuff, helt slut! Käkade fruller vi 09:00 och har inte käkat något sedan dess...

Red ut Pompay i SOLEN imorses innan clirren. Lite skänkelvikningar, öppnor och tempoväxlinar på grusvägarna. Han kändes fräsch! Dessutom var han jättegosig idag, stod och kliade honom i pannan i ca 10 minuter och han bara njöt. :')

Passade på att ta lite kort på honom utan sadeln för ovanligheternas skull. Han har perfekt hull just nu och jag tycker att han rundat till sig bra
! Lite mer rundning på rumpan kanske, men visst är han fin?




Ja, han HATAR flätorna, ni skall se blickarna jag får när jag gör dem...

Nu skall jag bort till stallet igen. Har inte hunnit fixa iordning inför tävlingen imorgon. Packning, putsning samt snygga till Pompay kvarstår att göra. :)

Resultat från clirren kommer upp här om någon timma, då med film! :)

Kommentarer
Postat av: Malin :)

Hur tränar du honom för att han ska bli så fin i kroppen? :)

2012-03-11 @ 09:19:43
URL: http://vanersborgryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0