Mår piss

Tydligen räcker det inte med att jag glömt min mobil, gud vill straffa mig ännu mer genom att få mig att må skit rent ut sagt. Har under natten fått springa mellan toan och mitt rum ett antal gånger. Mår fortfarande illa =/

Är just nu inne och väntar på att klockan skall bli 10:00 så jag kan ringa till västtrafiks hittegods, förhoppningsvis har de hittat min mobil. Allting är spärrat iallafall...

Har varit ute på APLen en stund och mockat, fixat hö osv. Får se om jag orkar rida ridskolehästarna eller om jag skall stanna kvar inne och vila en stund för att sedan orka rida S & P. De är lite mer prio ett om man säger så ;)

Nu är klockan tio, vi tackar för det. Adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0