Idefix

Aw! Saknar verkligen denna typen av ponnytiden när alla stod och hejade och man var ett gött gäng! Så himla uppdelat nuförtiden :(


Vann iallafall KM den dagen :') Minns det som igår!

Några månader efter fick vi ta bort Idde, kanske tar upp den historian någon gång om jag orkar, men här har ni lite klipp. Hade vid den tidpunkten precis upptäckt hur man redigerar film ;)



Längesedan jag grät som jag gjorde nu, detta var inget lätt inlägg. Kan inte företställa mig hur det skulle vara att skriva ett längre. Men det förtjänar han, skall ta tag i det någon dag...

Kommentarer
Postat av: Kejlur

Fan, nu satt jag på bibblan med min kompis och så skulle vi jobba. men så helt plötsligt brast jag ut i gråt, o min kompis bah, kajsa, vad är det? vrf gråter du för? Guud va jag lipa när jag såg den sista filmen! R.I.P Idde! <3

2012-03-20 @ 15:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0