Svar på frågestunden del 4

 
 
1. Vart ska du tävla nästa gång?

Ale Jennylunds RK 30 Juni
 
2. Ska du vara med i Klara och Flisan cup. Om ja, i vilka klasser ska du starta hästarna?
 
Är bara anmäld med Hampus för tillfället, LC - LA tror jag :) 
 
3. Vilket datum fyller du år?
 
14 april
 
4. Vilka bloggar läser du dagligen?
 
Redan svarat på denna frågan i Del 1. 
 
5. Hur gammal är Pompay
 
Åtta 
 
6. Hur gammal är Sessan?

Åtta
 
7. Hur gammal är Hampus?
 
Tolv
 
8. Vad är det högsta du har hoppat och på vilken häst?

140cm med Pompay 
 
9. Vad är det högsta Pompay har hoppat och med villken ryttare (Om du vet med vilken ryttare?

140 cm med mig
 
10. Vad är det högsta Hampus har hoppat och med villken ryttare (Om du vet med vilken ryttare?
 
125 kanske, med Isabel isåfall :) 
 
11. Vad är det högsta Sessan har hoppat och med villken ryttare (Om du vet med vilken ryttare?
 
115 cm, med mig :) 
 
12. Hur många rosetter har du?
 
Har ca 80 eller mer placeringar, inte räknat med clearroundrosetter då. 
 
13. Har du ridit på ridskola? Om ja, hur länge?
 

Red hos Kajsela i kanske två år när jag var ca 6 år. Sedan red jag på Bork i tre år kanske, tills jag var 11 år. 
 
14. Hur många medaljer har du (Om du har några)?
 
Ha väldigt många medaljer, någon från ridningen men en hel drös från fotbollen. 
 
 
15. Har du flyttat någon gång? Om ja, hur många gånger?
 
4-5 gånger kanske :) 
 
16. Hur länge har du bott på bork (Där du bor nu)?

3 år ungefär
 
17. Kommer du att orka svara på alla frågor? Haha
 
Just did ;) 

Kommentarer
Postat av: Pierre

En liten rättelse om svaret angående Hampus om hur högt han har hoppat som högst på enkelhinder.
Hampus har hoppat 140 cm på enkelhinder vid ett flertal tillfällen med olika ryttare.

2012-06-27 @ 09:10:03
URL: http://www.pierreandren.se
Postat av: Hampus

Till korrigering

Jag har vid ett flertal tillfällen hoppat min egen höjd 140 cm. Vid flera tillfällen med olika ryttare
Med gnäggia hälsingar/Hampus

2012-06-27 @ 11:13:39
URL: http://www.pierreandren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0