Träning next up

 
Hello!  
 
Var i stallet vid halv 12 idag. Hade glömt av att S och P skulle skos, så fick slänga i mig frullen och bege mig bort till stallet. 
 
Pompay var hur trött som helst när jag tog in honom. Han stod med halvslutna ögon och var hur cool som helst, lite för cool i vissa lägen. Orkade knappt flytta på sig, naw! Passade på att trimma honom lite med saxen, så klippte kronranden och öronen. Knoppade även hans man och pannlugg i brist på bättre saker att göra. Lika bra att träna lite!;) 
 
Red även ut Hampus tillsammans med Isabel, en 30minutrare med skritt och trav och klättring. Han kändes helt okej, men ett dressyrpass hade nog inte suttit helt fel denna veckan. Blir kanske även tävling på lördag, vi får se lite! 
 
Nu är jag hemma och käkar lunch en snabbis, och ska snart bege mig mot stallet igen. Idag drar träningskursen igång och det ska bli riktigt roligt! Idag har vi ett träningspass, sedan teori efter det. På torsdag har vi två ridpass! Mycket fokus på dressyr och markarbete vet jag att det kommer bli, men det är just vad vi behöver. :) Det blir Pompay som får vara med de här dagarna. 
 
Vi hörs ikväll! :D 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0