Resultat från igår

 
Sessan LB: Nolla, halvkass stilpoäng, kom tre, fyra stycken utanför placering. En bra runda, tryckte inte iväg henne någonstans. Hade väl något missförstånd på något hinder, men inget märkvärdigt. 
 
Pompay LB: Nolla med honom också, femma i MHPC (tror jag) och någon utanför i klassen. Kunde defentivt haft en bättre ritt, kom i korsgalopp ett flertal gånger och ah, det var sådär.
 
Sessan LA: 12 fel, tre rivningar på 2 an och 3 an (som var kombination). Hon tog bettet och sprang på, kunde tagit en tydligare förhållning men ja, gjort är gjort. Resten av banan KANONFIN. :D 
 
Pompay LA: Ute, på andra hindret. Lade honom allt för stort på första, red allmänt kasst och var väääldigt ofokuserad. Sedan stannar han på tvåan, förstår inte det stoppet, men iallafall... Han var så himlahimlahimla fin på framhoppningen, och så bara förstör jag allting. Hade jag skärpt mig är jag övertygad om att vi haft den sista nollan idag, han var riktigt fin! Bara att bita i det sura äpplet och gå vidare. FÅR INTE RIDA SÅ DÅLIGT! 
 
Kortfattat, men är inte så jättenöjd med dagen, inga toppenrundor även om de var bra i överlag. Jaja... Bilder och film kommer om jag orkar. 
 
Haha, galet opassande bild... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0