My new babies!

 
Okej, inte för att gå till överdrift eller så, inte alls! :) 
 
Passade på att fota schabraken idag, och de är så gudomligt snygga! Galet nöjd med de köpen faktiskt. Tycker de påminner lite om Anna Scarpati schabraken, som jag för övrigt var så nära på att köpa på FHS. Ångrade mig dock när jag hittade dessa två godingar till nästan samma pris som för ett Scarpati. 
 
De är från ett Italienskt företag och är gjorda i Italien. Företaget ställde även ut på GHS i år så jag antar att chansen att de ställer ut även på SHS är ganska stor. Om inte så får ni vänta till April nästa år eller något. ;) 
 
Iallafall, jag köpte båda för 450:-, 900:- tillsammans. De har även superfina huvor till samt boxgardiner, minns dock inte vad de kostade. Brodyr fick man iallafall på köpet om jag inte minns fel! Det gröna schabraket var först ett skyltexemplar, men jag fastnade för det direkt så tillslut fick jag köpa det. :D 
 
Och jag bjuder på bilderna som inte är det minsta seriösa... Men ni känner väl mig vid det här laget!
 
 
Bjuder såklart även på gårdagens outfit! 
Ridbyxo: Animo
Piké: HV Polo 
Chaps: Dyon 
Hjälm: CRW (hemmahjälm) 
 
Erkänn schabraken är GUDOMLIGA! Gaaah! 

Kommentarer
Postat av: Nadja L

Vet du någon hemsida som säljer de schabraken? Eller vet du om de som du köpte av ska vara på GHS nästa år?

Tycker att schabraken är sjukt snygga!

Svar: De säljs säkert under GHS, vet ingen hemsida som säljer däremot. :)
Fanny Kargede

2012-12-26 @ 10:08:43
URL: http://nadjalosman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0