Im in falsterbo b*tch

 
Hej, var ingen idé att uppdatera mer från mobilen igår, kände att det blir så jäkla enstaviga och tråkiga inlägg så jag struntade i det :) 
 
Nu har jag iallafall vaknat och ska käka frulle och sedan bege mig in till horse showen. Det är lite stormigt här dessvärre, det var ett himla jobb att sätta upp förtältet alltså och på natten kändes det som att husvagnen skulles blåsa bort, vilket den som tur var inte gjorde. ;)
 
Igår hade vi lite skaldjurs grejs med några andra, mycket trevligt. Däckade hyfsat tidigt men var ju uppe tidigt i går morses och red Pompe. ;) Som för övrigt var jäkligt busig... 
 
Jaja, idag drar jag på mig shoppingpantsen och så får vi se hur många påsar jag kommer tillbaks med. Svart bälte i shopping sa vi igår, inte mig emot! Hehehe...
 
Bildlöst inlägg, men oroa er inte, kameran hakar på idag så i eftermiddag eller runt lunch ska ni allt få se hur vi har det. 
 
Adiooos! :D 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0