Hoppas!

 
Idag ska jag pröva massa sadlar i stallet! Det står ju liksom 14 hästar där borta så någon bör ju ha en sadel som ligger hyffsat och som jag kan nödlösa med så länge. 
 
Utöver det så ska jag rida ut båda idag tror jag, de går på lite halvfart denna veckan så jag tar varje dag lite som den kommer. Dock ska jag redan nästa vecka sätta igång med lite mer hårdträning. Det finns en travbana 20 minuter från stallet som jag tänkte att jag skulle låna och träna intervaller på en dag i veckan. Både Pompay och Sessan behöver stärka sin galopp så det är ett perfekt tillfälle! 
 
Ska slänga in lite tidsinställda och har lite åsiktsinlägg på G med, men dem skriver jag till 99% mitt i natten, blir bäst då. ;) 
 
Mer bilder på Sessan från Ida
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Vart ligger den travbanan?:)

Svar: None
Fanny Kargede

2012-07-25 @ 15:06:52
URL: http://elinnlambert.blogg.se
Postat av: Elin

Men du skrev ju att det fanns en?:)

Svar: Jag har inte heller svarat, den ligger i stenkulla
Fanny Kargede

2012-07-25 @ 20:41:14
URL: http://elinnlambert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0