Funderar på...

 
... att dra på dressyrclirre nästar Torsdag i Kungsbacka! 
 
Har ju ingen tävling försen 25 augusti och blev lite sugen på dressyr så, ja, why not? Är lite inne på att ta med Pompay till Nääs på en lokal också den 18e, hade varit roligt som lite omväxling. Då får man även lite mer mål med dressyren, vilket leder till att jag tar den på lite större allvar! 
 
I Kungsbacka ska jag isåfall starta LB1 och LA1, eller kanske bara LA1. I Nääs fanns bara LC1 och LB1 så då blir det LB1. Så fort jag känner mig frisk ska jag dra upp till ridhuset och träna LA1, aldrig ridit det innan så lite träning är nog inte fel. 
 
Blir att putsa på skänkelvikningar, förvänd galopp, ryggningar och lite annat som jag inte ridit program på innan. Kul! :D 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du hade väl ingen sadel nyss? Då kan du väl ändå inte rida dressyr??

Svar: Of course i can! Haha, nä men jag har en dressyrsadel som ligger hyffsat. :)
Fanny Kargede

2012-07-25 @ 22:02:21
URL: http://Dailyhorses.blogg.se
Postat av: AlinaF

Känar du pengar på din blogg? :D

kram!

2012-07-25 @ 23:22:22
URL: http://alinafrolund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0